NuranB Bebek gazı yüzünden rahatsızsa zaten uyanır ve sizde gazını çıkartırsınız ama uyanmazsa siz uyandırıp bebeğin uykusunu bölmeyin çünki bebekler bu dönemlerde yavaş yavaş dış dünyaya ayak uydurup uykularını düzene sokmaya çalışıyorlar siz gazı var bezini değiştireyim vs. gibi şeyler için bebeğinizi uyandırırsanız huzursuzlaşırlar ve uyku kaliteleri düşer benim tavsiyem bebeklerinizin uykularını bölmeyin 😇