AlEs benim bebeğimin 1 aylıkken çıktı götürdüm cildi kuru öpmeyin nemlendirici kullanın dedi mustelanın yüz kremini kullanıyoruz ama geçmedi 2,5 aylıkken yine götüdüm yine aynıaını dedi sonra aile hekimimize götürdük o da nemlendirici dedi şuan bebeğim 3,5 aylık hala nemlendirici krem kullanıyorum ve asla geçmedi aynı duruyor pütür pütür arada kızarıklık da oluyor ve pul pul dökülme de oluyor