Cigdemveminik ben de oğlumda aynısını yaşadım. Sarılıktan dolayı mama verdim sütüm de azdı başlarda. Bir gün emse bir gün emmiyordu. Sağıyordum o zaman da. Ne zaman ki sarılık riski azaldı süt de tam gelmeye başladı o zaman sık sık emzirdim. Ve o ara hiç biberon vermedim. Ama benim oğlum silikon uç ile emdi. Emmemesinden iyidir dedim emzirmeye devam ettim. Şimdi 2,5 aylık uçla emmeye devam ediyo. Kilo alımı falan gayet iyi. Şu an biberon da versem sorum yapmıyor emmeye devam ediyo.