Esracankirli Zehir değil sonuçta ama ek gıdaya geçişte muhallebi verilmiyor direk.Sebze meyve veriliyor.Muhallebinin vitamini ya da bir yararı yok yani bu yüzden gerek yok diyorum.Arada tabiki verilir ben de veriyorum.kızım 11 aylık mesela diş döneminde bazen hiçbir şey yemiyor,bir tek birkaç kaşık muhallebi yiyor anne sütü harici,bu sebeple arada veriyorum.Siz bilirsiniz yine de ne diyim🤷🏻♀️