Herkese merhaba son doktor kontrolümüzde bebeğin ağzında pamukcuklar oluşmuş kalıntı sütten dolayı doktorumuz karbonatla gazlı bezle temizleyin her beslenme sonrası dedi fakat dili o kadar küçük ki bebeğimin arkalara çok zor sizler neler yaptınız sadece anne sütü ile besleniyor fili bembeyaz acil bilenler lütfen yazsın mantara doğru ilerlemesi dedi doktor iki hafta once.