Anne tarafimda tiroit hastalığı mevcut. Annem ananem 3 teyzem nodullerinden ameliyat oldu. Annemin kan sonucunu doktoruna göstermeye gittiğim de doktoru bana sende git bi haktır nodullerine dedi. Bugün ultrason çektirdim doktorum yoktu göstermedim. Anlayan var mı sonuç ne ne var ne yok
