Nacves gerçekten bende ağladığımı biliyorum çok acıyodu bebeğimi kucağıma alamıyodum ama 2 ay sonra geçti çok şükür. Hep oturmama dikkat ettim emzirirken , yastıkla destekledim normal oturuyorken. He şimdi hiç mi ağrımıyo hayır tabi arada bi çok ayakta kaldıysam iş yaptıysam ağrıyo evet ama o ilk 2 aydaki gibi inanılmaz acıyla değil.