Dilekmh Ek Gıdaya başladık kabızlığımız da başladı yavrum kakasını yaparken ağlıyor ne vermem gerekiyor bu arada tadımlara zeytinyağ kullandığım halde oluyor
Mom0870 Dilekmh Kabızlık yapabilecek muz vs vermeyin bir süre. Probiyotik yoğurt mayası kullanabilirsiniz yoğurduna sindirim düzenler 💛 Ebebekte mevcut.
ikizerkekannesi Dilekmh gün kurusu kayısıyı haşlayıp suyuyla yediriyorum zeytinyağı verin birde yoğurt alerjisi yoksa yoğurtta bağırsakları çalıştırır ilerleyen zamanlarda kahvaltısına tereyağıda koyarsınız azcık
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Dilekmh Evet ek gıdaya geçince kabız oluyordu. Su içirin, kayısı hurma vs kaynatın içirin hemen etki ediyor. Eğer uzun sürüyor ve çok ağlıyorsa da fitil atın. Sıcak duş aldırın, zeytinyağlı kulak pamuğu ile.makattan uyarın.. 😔
ikizerkekannesi Dilekmh kıyamam yaa çok zor oluyor iyi gelir inşallah ama yapamazsa eczaneye gidip fitil verebilirsiniz en azından rahatlatır bebeği