Ek gıdayla ilgili sürekli sorular soruyorum ama napim 🤣 Bizim kız bişey yemiyo. Sürekli emmek istiyo. Sütüm var çok şükür yetiyo da. Ama yine de bişeyleri yesin artk başlasın şu ek gıdaya istiyorum. Bi düzen kuramadım. Nasıl yapabilirim acaba bi fikriniz var mı