Bugün oğlumun 1 yaş aşıları vardı. Hemşirelere kan damlası kullanmaya devam ediyim mi dedim damla artık yeterli olmaz şurup yazalım dedi 2 yaşa kadar kullanacak dedi ama ben çocuk doktoruna sorup kan değerlerine baktırıp alcam siz de mi 1 yaş sonrası şurupla devam ettiniz