Kizlar merhaba bebegim 4 ay 27 günlük sağlık ocağının verdiği kan damlası .bebeğini çok huzursuz etti bir iki gun vermedim çok rahattı verince çığlık çığlığa ağlıyordu sonra doktorumaza gittik o da bize sidefer damla verdi çok şükür suan çok iyi .doktor bu gibi şikayetle gelen çok oldu dedi acaba sizler hangi damlayi kullaniyirsuniz