Koalammm emziği sadece uyku gçeişlerinde veriyordum, çok aktif emen bir bebekti. Ancak yaz tatilinde kayınvalidem her ağlayısında emzik verelim deyip tuttururdu, dediğini de yaprdı. İçten içe sinir oluyordum, yaşına doğru her gün anlattım annecim bu sana zararlı, yakında emzik gidecek diye. Yaşında bir gece uyku öncesi oyun oynarken kendisi yatak arkasına attı, aa düşmüş gitmiş derken o gün son oldu. Uykuya geçişte biraz zorlandım ama emzirdiğim için dert etmedim, sabır gerekli tabi. Ama üzüntü vs. olmadı. Bebeğinizin de damakları kabarıksa üzüntüden değil de diştendir. Biberon hiç kullanmadı, 9. ayda pipetli suluğa alıştırdım öyle devam ediyor şimdilik.