Birgul Deletedmom297 canim cok normal sivi sivi oluyor ishal gibi ve cok oluyo gunde iki uc kere yapmisti benim bebegm
Glyshnn Deletedmom297 ben ilk dozu vurduklarinda 10dan fazla yaparsa sıkıntı ama ishal olabilir demisti tabi diger yesil veya ip gibi boyutunu bilmiyorum yesil genelde üşütmüs derler ama
Deletedmom297 Glyshnn 1 kere yapti sadece. Ya tam yesil degil boyle koyu sariydi. Cogunluk sariydi zaten. Bide 1 tane boyle ip gibi uzayan kaka vardi. Neyse devam ederse doktoru ararim zaten. Koskoca gun 1 kere yapti. Tesekkur ederim
Deletedmom297 EDT ne kadar aralik derken ? Ay olarak soruyorsaniz ilk dozu 3. Ay ikinci dozu 5. Ayda yaptirdim. Tam ama 2 3 gun gecmesini beklemedim doldurugu gibi ayi yaotirdim.
EDT Deletedmom297 Evet hangi aylarda olduğunu doktorumun 1i peş peşe aylar dedi diğeri 2 ay sonra dedi kafam çok karıştı🤦🏻♀️
Rapunzels Deletedmom297 rota aşısı sonrası ishal, yeşil kaka veya ateş gayet normal denildi bize. Hiç endişe etmeyin