2prensesannesii Merhaba kizim alerjisi var. Bende alerjik tarhana siparis verdim cesit olsun diye. Ürünlerini kullanan var mi acaba. Aslında herkes cok memnun ama sormak istedim.
Merveyavuzktm 2prensesannesii ben kullanıyorum gayet memnunum. Alerjik seti makarnavitmadan almıştım ama daha sonradan aşçıanneden normal ürünleri aldım tarhanasını oğlum severek yiyor.