[silindi] Kızlar aile ve sosyal politikalar bakanlığının verdiği 300₺ doğum yardımı için illa ikamet ettiğimiz ilçeden mi başvuru yapmamız gerekiyor bilen var mı?
DerenGrkemYetiker [silindi] hayır öyle olması gerekmiyor. Biz kocaeli/izmit ilçesinde ikamet ediyoruz ama eşim kartepe ilçesinden başvurmuş ve aldık parayı sorunsuz.
[silindi] Lale hadi ya :( cocugu anneme bırakıp 2 dk gider basvururum diyordum ama farklı ilcelerdeyiz