Karadeniz 9.aylık kzim var yemeğini yiyo çok kötü değil çok istahi cok şükür ama yemesine rağmen kilo almamış boyu uzamış 75 cm olmuş. Aşırı hareketli sürünüyo ve Koltuklara duvara tutup gidiyo bir dakika oturmuyo kilo niye almadı anlamış değilim
dmrbs Karadeniz benim bebeğimde 10.5 aylık şuan 1 aydır kilo almamış ama boyu uzamış 75 cm olmuş biizmkide. Emekleme yok ama durdurağıda yok poposunun üstünde sürünüyor yüzüstü durunca geri sürünüyor ellerimden tutup sürekli yürümek istiyor bu yüzden mi almadı acaba anlamadım
Emirhan_ Karadeniz benm benimde ayni kilo almio 3 aydir 8 kilo hic bise yemiyo sadece beni emio xok hareketli bemde ona yoruyorum arrik saglikli olsunda kilosu onemli degil
Merveyavuzktm Boya gitmiş annesi yazmışsın zaten endişelenme. Doktor bir şey söyledi mi bu durumla ilgili?
Karadeniz Merveyavuzktm sağlık ocağına gittim ebe dedi ki çok güzel hareketleri flan kilo almamış ama önemli değil dedi genel durumu iyi ama almamış işte kilo
Merveyavuzktm Karadeniz hareketli olduğu için kilosuna yansımamış çok normal. Bebekler hareketli döneminde kilo almayabilir diye biliyorum boyu da uzamış gelişimi devam ediyor demektir :)
Karadeniz Merveyavuzktm boyu uzadığına göre demek ki gelişimi var diyip kendimi tatmin ediyorum açıkçası 😊 soru işaretleri oluyo ister istemez normal dede boyu hep önden gidiyordu bu ay sadece boyu uzadığı için üzüldüm
Karadeniz dmrbs bende aynı şeyleri yaşıyorum demek ki o yüzden almamış arkadaşların dediği gibi canım. Benim kızım 1.5 aydır aşırı hareketli hiç durmuyo geri geri gidiyordu 7 aylıkken birden sürünmeye başladı sonra seninkide yakındır
dmrbs Karadeniz ınsallah canım pek umudum yok ben de emeklemeden yürümüşüm 11 aylık . Bakalm bebiş nası olacak 1 aya yürüyecek gibi gelmiyo bana ama neyse 😀
Karadeniz Emirhan_ atak dönemlerinde bazen oluyolar bide sıcaktan dolayıda iştahsızlık olabilir canım aynen sağlıklı olsunlar da ama yine anne yüreği düşünüyo insan
Emirhan_ Karadeniz tabi haklisin canm ben ne int ne gorduysem bebekler icin yaptim ama yemedi dogru duzgun zorlamakta istemiyorum doktor zorlama zamanla yer dedi
Karadeniz Emirhan_ aynen canım gün aşırı tattirmaya çalış yemiyosa bir kaç gün verme sonra tekrar ver mesela zamanla alisicaktir ben öyle yapmaya çalışıyorum