Sevgi1 dediğim gibi eğer sağımları düzenli yaparsanız ( önceden kaç saatte bir emiyorsa o zamanlar sağacak şekilde) sütünüz gelir. Biberonla veya alıstırma bardagı ile verirsiniz. Eskiden kayınvalidem erken bıraktıgı için sağarak vermiş sütünü. Keza çalışan arkadaslarım da 2 yasına kadar sağarak verdiler. Devam sütü de kullanın hem sağdıgınızı verin hem onu, desteklemiş olursunuz. Sağmazsanız el veya makine ile, zaten kesilir.