Deletedmom335 Melisinannesii canım bizim işimiz 💩 çiş zaten son zamanlarda bende hickimseyi anlamıyorum takmamak lazım boktan rahatsız oluyor afedersin çocuğunun temizliyor eeee üstüne kendide yapıyor birde resimli yazılmış bakıyorsa bu işte bir gariplik var 😁 gülüyorum kendisi ile çelişen insanlara
Melisinannesii Deletedmom335 bayılıyolar herşeye muhalefet olmaya. Bebeğimizin kakası size ne anlatıyor diye kitap yapmış adamlar. Dediğin gibi bizim işimiz o artık. Yapsa bi dert yapmasa bi dert 😂 takipteyim sürekli
Melisinannesii Elifhanim bu yüzden bayılıyorum bu uygulamaya 🥰 hop hemen yetişiyosunuz için rahatlıyo
Mrsxscape aksu5334 Resimli demiş zaten annemiz. Az mi cok mu kan mi değil mi nereden bilsin? Bebek kakasi bu ya abartmayın. Görmek istemiyorsanız kaka -resimli yazan başlıklara girmeyin.
Deletedmom335 Melisinannesii korkma canım annelik işte korkma desekte korkuyoruz ama hurmadan dir. İki gün arayla tekrar ye yine aynısı olacaktır sonuç itibari ile sutumuzden geçiyor normal bu durumlar 🌺
Melisinannesii Deletedmom335 daha önce mukuslu kaka yaptığı için gittiğimiz bi doktor alerji olabilir demişti baya tahliller diyetler falan yapmıştım ama değişen bişey olmamamıştı. Doktoru değiştirdik yeni doktorumuz mukus kötü bişey değil kan olmadığı sürece bırak yapsın ek gıdaya geçince düzelcek dedi. Öyle bi geçmişimiz olduğu için korktum. Aslında nolucak dünyanın sonu da değil beslenmeye dikkat ettikten sonra büyümeyen bebek mi var. Ama anne yüreği ve tecrübesizlik işte yaşayarak öğreniyoruz.
aksu5334 Heh tamda bu yüzden yazdım. normal şartlarda böyle bi gönderide hemen linçliyolar ya, forumda paylaşmak da yasak ya normalde uyarmak istedim linçlenmesin diye. Ama annelik sorgulamaya başladığınıza göre uyarmamak gerekiyomuş.