Derinim_ Kızlar 15 gün oldu sezaryan oldum bi iki gündür dikişin başladığı yer acıyor biraz da şiş gibi normal mi bu şekilde olan var mı
Asfgj Derinim_ kendini yormamaya ayakta durmamaya çalış ben 18 günlüğüm çok ayakta durduğum zaman ağrılarım oluyor
Derinim_ Asfgj valla hiç oturamıyorum desem yeri zaten dinlenince iyi geliyor ama eğil kalk yapıyorum sürekli onunda etkisi var sanırım