Kubra0808 bebeğinizde sarılık yoksa mama vermenize gerek yok. Suda yaşadıkları için kilolarının %10 kadar kaybetmeleri normal, sizinki biraz geçmiş sınırı ama sütünüz geliyorsa daha sık emzirin. 1,5 saatte bir mesela veya her agladıgında. Emzirme sonrası her iki memenizi de elinizle sağın mutlaka, o sütleri biriktirip saklayabilirsiniz ya da bebeğinize kasık ile verebilirsiniz.