Tugce_S_K benim bebeğim de 1 hafta önden gidiyordu kafası daha büyüktü 40+1 de daha bekleyemem kafası daha da büyürse zorlanırsın suni sancı ile başlatalım dedi. Benim 2. Doğumum olduğu için hiç sezaryen demedi. En son ölçümde 3500 ama 3850 doğdu. Gerçekten de zor oldu.