My_LiFee Fatmavrsn Arçelik kullanıyorum memnunum ama ablam Siemens kullanıyor onunkini daha çok beyeniyorum kendisi de çok memnun rahatlıkla tavsiye ederim 🥰
Deletedmom335 Fatmavrsn vestelin kurutmalı makinesini kullanıyorum tavsiye edebilirim çok güzel yıkayıp kurutuyor