1anne3434 pediatrik reflor şase var, diş çıkarttıgında kullanıyorum. probiyotik bagırsagını düzenliyor en azından çok pişik olmadan atlatıyoruz. Sütünüzü biraz sağıp sulandırın sonra tozu döküp iyice karıstırın. Kasıklayarak verirsiniz. ya da enjektör ile