Koalammm Çocuklarımızı en iyi biz tanırız. Neye ne kadar ağlar, neye nasıl tepki verir, ne zaman susar gibi.. Aşırı korumacı ve her isteğini hemen yapan bireyler olursak, iyilik değil kötülük yapmış oluruz. Ama sırf “hayır, olmaz, yapma” gibi kelimeleri öğrenecek, yapmayacak diye de aşırı baskın davranmamalıyız. Biz ona düştüğünde kendi kalkmayı, ağladığında bir şey elde edemeyeceğini öğretmeye çalışırken, dikkat edelim çocuğun kendini değersiz ve önemsiz hissetmesine sebep olmayalım. İnce bir çizgidir ve bence anneler bu çizgiyi bilmekten öte hissederler 🙏🏼