Kızlar merhaba, oğlum 7 ay 25 günlük. Mama+meme ile besleniyorduk tabi 6.ay itibari ile ek gıdaya başladık. İnstagram üzerinden hep tariflere bakıyorum yeni şeyler güzel şeyler yesin diye. Bu aylar için karşıma omlet, parçacıklı karışımlar falan çıkıyor. Oğluma ben ara ara veriyorum ama yutmayı bilmiyor herhalde hep tıkanıyor gibi oluyor benimde aklımı alıyor. Sizce bu durum normal mi yani bu aylarda korkmadan bebeklerinize küçük parçalar halinde yemekler veriyor musunuz? Omleti düşünüyorum simdi nasıl yiyecek yavrum onu