Damla_K Gerek duyulursa atılabiliyor. Daha dün teyzem 3.doğumunu yaptı 3.kez kesi atıldı hatta eski dikişlerinde kötü olanı vs düzeltmişler. Epizyotomi yapıldıktan sonra dikerken eskisi gibi toparlayıp diktikleri için elastikiyetini kaybediyor doku eğer doktor veya ebede biraz aceleciyse kesisiz bitirmeye gayret etmeden süreci hızlandırmak adına hemen kesi açabiliyor.