Damla_K Kızlar ikinci dogumda kesi atılıyor mu yine bilen var mı acaba? Tecrübe edenlerlerden ogrenmek isterim 🌼 36 haftalık olduk ikinci dogumum olcak sizce yine mi olcak dikis
Mrs_Mert Damla_K bu sizin vücudunuza bağlıdır bence. İkinci doğumda dikiş olmayan birisini duymuştum. Ama kesi atılan da illaki vardır anneye göre bebeğe göre. Sağlıkla gelsin 😊
Yadi32 Damla_K benim kesi atmaya zaman kalmadan bebek yırtıp çıktı kendi ama doktorun kesisinden daha çabuk iyileşti
Arasannesi Damla_K kesiden cokta korkmayın bence ya dikmeyip yırtık olusana zorlanana kadar kesi atılmasından yanayım.bazı doktorlar ebeler kesi atmamak için içte yırtıklara sebebıyet verıyo o daha kotu.bollaşma vs oluyo.kessin sonra sıkıca diksin daha ıyı🙂
Yadi32 Damla_K yol hayır yaşamadım çok şükür aynı kesi atılmış gibi dikiş attı doktor ve yırtık önceki kesi atılan yerden daha güzel Bi yerdeydi zorlaması ve dikisi de çabuk iyileşti
Gizem-Asya-Arya İlk doğumumda kesi oldu 4 dikişim vardı . İkinci Doğumda kesi olmadı sadece sıyrık olmuş ve 1 dikiş vardı oda dıştan. Kesinlikle ikinci doğumlar hem süre olarak kısa sürüyor hemde ilkine göre kolay geçiyor 😉
Damla_K Gizem-Asya-Arya tesekkurler insallah oyle olur. Kolay cabuk ilerleyen bi dogumum olmustu bu direk fırlar artık o zaman 😂
Damla_K anne15 kız hic merak etmedin mi dikis yerlerini nasıl bakmadın. Hayırlı olsun bu arada güle güle saglıkla büyüt 🌼
tatlicianne Damla_K benim kesi değilde yırtılma oldu 🙄 dolayısıyla dikişte oldu ama ilkine göre daha rahat oturup kalktım daha çabuk iyileşti korktuğum gibi olmadı ☺️
Damla_K tatlicianne demekki dikis olmazsa yırtık olcak 🤷 artık hangisi daha kolay olcaksa o olsun insallah hayırlısı az kaldı zaten bekleyip görelim
Arasannesi Damla_K ınsallah gerek olmaz .2. Oldugu ıcın emınım cok daha kolay gecer.ilkinde ınsan ıllakı tecrubesız oluyo