annekuzusuuuu sirinseyy-_- evet canım bizimde 14 gün sonra düştü bi sıkıntı olmaz hatta sütümden damlattik 2 kere öyle düştü
sirinseyy-_- Deletedmom311 hayır yıkamadık göbeğinin düşmesini bekliyoruz yıkamayın dediler hastaneden
Peki sirinseyy-_- benim kızımın göbek bağı da geç düştü doktor 20. Güne kadar kendiliğinden düşer eğer kanama koku iltihap yoksa bekleyin 20 günü geçerse getirin demişti 😉
Happygirl8 sirinseyy-_- 5 ile 15 gün arasında genellikle düşer diye biliyorum 😊 bizimki çok hareketli ve yıkamıştım da 3.gün düştü 🤷♀️😐