Merhaba arkadaşlar 1.5 aylık oğlum var dün normalde günde en az 3 defa bezini batırırdı dün benim moralim bozuktu hiç emzirmek gelmedi içimden ve çoğunlukla mama verdim normalde günde sadece 3 ölçek felan verirdim
Dün işte öyle yapınca kabız oldu bunun bi çaresi varmıdır doktora götürmeden önce neler yapabiliriz biliyomusunuz