Bebegim bu aralar çok sakin yatırıyorum yerde kendi kendine oynuyor bende ilgileniyorum konusuyorum gülüyoruz oyuncak pek dikkatini cekmiyor eline tutturmaya calısınca biraz tutar gibi oluyor ama hemen atıyor. Neler yapıyorsunuz neler yapmalıyım yardımcı olur musunuz 😊🤗
Birde yüz üstü yatırınca kafasinı kaldırıp
tutamıyor normalmi ?