sibellay Kızlar bebegim pazartesi ve salı tavuk ciğeri yedi. Bu sabah da pişik oldu, daha önce hiç bu kadar kızarık olmamıştı. Sizin de tavuk ciğeri ile böyle bir şey geldi mi başınıza? Ve ne zaman vermeye başladınız ciğeri bebeğinize? Benim kızım 9.5 aylık.
Rzgr sibellay ben 8. Ayda vermeye basladim ama hic pisik olmadi. Cigerin pisik yaptini duymamistim. Ayrica bebekler icin cok yararli.