arkadaşlar sepet beşiğimizi satıyorum satma nedenım kızım cok hareketlı oldugu ıcın toplasan 2ay ancak kullanmısızdır aglayan bır bebek oldugu ıcın hamak besıgınde yattı hep tekstıl urunuyle bırlıkte verıyorum tül cıbınlıgı yastıgı yorganı süngerı knarlarının koruması hepsı tertemız sıfırdan farkı yok resım yukşemeyı bılmıyorum almayı dusunene resım atabılırım 350ye satıyorum