Berilim ben hepsi buradadan prego marka piyanolu aldım 2 ayından beri gunde 3 kez 45 dk 1 saat oynuyor 4 aylık olucaz nerdeyse.. piyanolu oluşu gelişimi acısından guzel cnku vurunca ses cıkarıyo ve farkına varınca sürekli vurup yorulup uyuyo.. mesela suan onun üstünde uyuya kalmış.. e bebekte cok pahalı ben 112 tl ye almıştım memnunum cok.. zaten 6 7 aydan snra fazla ilgisini cekmicek piyano kısmı cnku baska oyuncaklara yonelicek egıtıcı bir sürü sey var oyun halısına o kadar para vermeye gerek yok bence tabi siz bilirsiniz ☺️