meryembetul Batıl inanç tabii ama bebeğimin bir parçası olarak gördüğüm için herhangi bir yere atmak istemiyorum. Şu an evde göbeği. Pandemi sonrası yurtdışında bir üniversitenin bahçesine gömdürmeyi hedefliyorum 😊 eşimle ikimizin göbek bağı evde, ikimiz de evcimenizdir 😄