dygcm Kilot bez kullandığınız memnun kaldığınız marka hangisi kızlar, artık kilot beze geçmek istiyorum bebeğim 6 aylık hep lastik izi yapıyo diğeri 😕 önerebileceğiniz var mı
dertlikerkenez dygcm merhaba, külot bez denemedim hiç fikrim yok. Doktorumuz 8-9 kilo olana kadar külot bez kullanma 1,5 yaşına kadar kalça çıkığı riski devam ediyor demişti. Dipnot olarak paylaşayım dedim
Ikrazumra19 dygcm bir beden buyuk alin bence iz yapiyorsa ki zaten sicak normal iz yapmasi bence kilot bez 6 aylik cokta saglikli olmayabilir kullanislida olmaz