Merhaba, 4 ay 23 günlük bir bebeğim var. İlk 3-4 ay gözlerde kayma normalmiş. Fakat 4. Aydan itibaren göz takibiyle geçmesi gerekiyormuş. Bebeğimin gözlerinde hala kayma var. Doktora götürdük 3. Ayında 4. Aydan itibaren kontrol edin geçmezse 6. Ayda getirin yine dedi. Çok canım sıkılıyor bu duruma. Benim gibi olup geç de olsa kaymasi düzelen oldu mu acaba?