TinkyWinky hayırlı olsun dogumunuz, bebeğiniz. Ancak daha 12 günlük, dokuz ay suyun içinde karanlıktaydı, şimdi bilmediği bir yere uyum saglamaya çalısıyor. Hücreleri hızla büyüyor. Bu süreçte tek bildiği şey sizsiniz. Biraz yorucu olabilir ama ilk 3 ay ( hamileliğin 4. trimesterı olarak geçer) anne -bebek açısından cok önemli. Mümkün mertebe birlikte olmaya çalışın. Her istediğinde emzirin ya da koynunuza alın. Sağlıkla büyüsün💐