oglunasik1anne Guler94 Ben sütümü sağıp biberona koyuyordum dışarıya cikcagimiz zaman çok iyi oluyodu .
Sumeyyelan Guler94 ben de dışarda sütümü sağıp veriyorum mama hiç vermedim zaten en fazla 2 saat dılarda kalıyorum