Cansudeniz 1 haftalık kızım var doğumdan sonra hemen sütüm gelmediği için sarılığı yükseldi 😢 iki günde bir kontrol ettiriyoruz tehlikeli boyutta değil sarı sarı kaka yapıyor Bu hastalığın geçtiği anlamınamı geliyor kızlar çok üzülüyorum iyileşsin istiyorum 🥺
asyasare Cansudeniz canim kontrolleri yaptiriuormussun zaten korkma. benim kizimda 2 kez isik tedavisi gordu sarilik 21 lerden donduk. emdikce geciyor. bebek kakasi zaten sulu ve sari olur. sarilik dusse bile vucuttan tam anlamiyla atilmasi biraz uzun surebiliyor endise etme
Alim7189 Cansudeniz canım kaka ve idrarla vücuttaki sarılığı atiyolar ama bunun sarı renkli kakayla alakasi yok. Karni doycak ki bol bol kaka yda idrar yapıp sarılığı atcak bunun için öle diyolar sen bol bol 2saati gcirmeden besle