Kızlar oğlumun çoklu besin alerjisi var. Süt ürünleri yumurta ve kuruyemiş yiyemiyorum .süt yapan şeyleri yemediğim için sütüm çok azaldı doktora gittik mama verdi ek olarak ama çok kötü kokuyor ve iğrenç bir tadı var oğlumda pek içmek istemiyor . Sütüm var ama çok az . Ek olarak kullandığınız bitkisel kapsül veya damla var mı sütünüzü artırmak için . Veya şunu ye dediğiniz. Bol su içiyorum bu arada 🙏🏻