Merhaba kızlar
sizlere sorum olcak oğlum ona aldığım Kitaplardan nesneleri sorduğumda sakince durup gösteriyor 10 Saniye sonra gitmek istiyor onunla göz teması kurarak konuşmaya çalışıyorum ama onuda bazen dinliyor güzelce bazende ağlıyor normal mi böyle olması bazı çocukları görüyorum ne güzel etkinlikleri severek yapıyorlar