PrensesAnnesi- Bugün 8 aylık kızımın tahlil sonuçlarını aldım sağlık ocağından çok kansız dedi çocuk doktoruna götür dedi kendisi neden ilaç yazmadı korktum açıkçası siz neler yapıyorsunuz kansızlık için
Ikrazumra19 PrensesAnnesi- mutlaka cocuk doktoruna gotueun onun verdiği ilaci kullann saglik ocagina güvenmiyorum hicbir zamn
PrensesAnnesi- @Ikrazumra19 bende güvenmiyorum aslında onların verdiği kan ilacını kullanıyorum ama neden böyle oldu anlamadım