Çevrede Çok bilinmeyen bir hastalık olsada forumda çoğu annelerin bildiğini Düşünüyorum. Tahmini doğumum martın 2. Haftası iken ben 17 şubatta kelebeğimi aldım kucağıma 2400 doğdu. Birbirimize adapte olmakta hiç zorlanmadık. 1 haftanın sonucunda topuk kanının yüksek çıktığını öğrendik. Ondan sonra başladı bu hastalıkla maceramız. Çapaya sevk edildik ve 3 gece hastanede yattık. Değerler anca düştü. Çok yıprandık fakat bi çok annenin bu hasstalıkla savaş verdiğini görünce toparlanmaya karar verdim. Dermansız bi hastalık değil diye düşünerek adapte oldum. Çok şükürki büyük bi dikkat le kızıma hiç bişey olmucak. Şuandada çok sağlıklı çok şükür 🙏🏻 Sadece sıkı diyetle devam edicez yolumuza. Eğer bu hastalığı olan anneler varsa dertleşip konuşmak istedim 🤍🌸