zehrahifa Mom14 lansinoh. Ama bence bebişlerimiz kadar valkumlamıyorlar :) yanı süt az çıkarsa sütüm yok diye dusunmeyın
gezentianne Mom14 Lansinoh çiftli elektrkli✌️ Çok memnunum. Hatta çiftli olunca süt de cok oluyor artk beyne ikiz bebek besliyormus sinyali gidiyormus. Şimdi manuel alıcam o yüzden
Mom14 zehrahifa ya ameliyat olucamda süt sağıp buzluğa koymam lazım güzel sağım yapan kullanışlı birşey bakıyorum
zehrahifa Mom14 anladım canım. O zaman hastane tıplılere cok iyi dıyor herkes o tarz kıralayın. Lansınoh uzun vadede sıkıntı olabılır.
zehrahifa Mom14 ben manuelınu aldım. Memnundum. Ama bi zaman sonra elle yapmak cok zorladı. Bide calısmaya baslayınca cok cok zor oluyor. Ondan elektırıklı aldım
Mom14 Miracs mochi aldım ben hiç memnun kalmadım bi süre sonra göğüs ucum onun duvarlarına değiyor süt akmıyor ama değmediği zaman güzel sağıyorda değdikten sonra çıldırtıyor beni
Woody Mom14 medela kullanıyorum.medela mini var hatta isterseniz 100 TL satabilirim. Göğse değen hunisi 35 TLna, biberon vs tğm alaratları 80 TLna ayrıca satılıyır. İsterseniz onları da alıp sıfır gibi kullanabilirsiniz
Miracs Mom14 ben bir göğsüme elektrikli bir göğsüme mochi takıyorum mochi daha fazla süt topluyo. Dediğiniz gibi kişiden kişiye farklılık gösterebilir ☺️