Merhaba güzel anneler şimdi beni lütfen aydınlatın çünkü bu konuda ne yapacağımı bilmiyorum adam akıllı fikir veren biri olamadı. Kızım 15 aylık oldu ilk zamanlar menenjit hangi ayda yapılıyordu pek bilmiyordum zaten sağlık ocağındakiler de özel aşı diye hiç hatırlama yapmıyorlar. Sabit bir doktorumuz yok çok şükür fazla gerek duymadık açıdan aşıya sağlık ocağına şimdi oradakilere soruyorum diyorlar biz ilgilenmiyoruz doktoruna sor bir iki kere götürdüğüm yer var orası da sağlık ocağındakilere sorun dedi ne yapacağımı şaşırdım şuan yapılabilir mi yapılsa da 2 doz yapılabilir şuan da