Hamdiyeelif Merhabalar bebeğim 12 günlük oldu ilk topuk kanında bişey çıkmadı ikincide troiti yüksek çıktı bugün 3 cü defa verdik bakalım ne çıkacak başına böyle birşey gelen varmı yada tedavi ile düzelen varmı acaba şimdiden çok teşekkür ederim
Maryhoney Hamdiyeelif benim bebeğim de ilk topuk kanında çıkmıştı 33 du ilaç kullanıyoruz belki gerek gormez ilaca