CansuAlmila bizde geçen hafta yaptırdık ilk defa.. benim oğlum var size göre daha kolay poşet takması temizliği vs.. 50 ml tahlil için yetiyle demişti bende sormuştum. Bize de yarımaaat içinde getirin dediler. Sebebini sorduğumda içindeki bakteri 5 ise mesela 50 oluyor demişti.. yarına kadar beklemeyin bence.. iyice emdiği zaman takıb karnına masaj yapın 1 saat içinde yapıyor bebeler zaten.. (biz hastahane de beklemiştik)