Esraerva biz de kullanıyoruz kızım gündüz ek gıda alıyo aralarda emiyo sadece gece veriyorum 1,5 şişe içiyo kullanalı bir ay oldu ilk 15 gün hiç almadı kendimi çok paraladım niye almıyo diye ki kızım 4 aydır gram bile almıyordu sonra boşverdim demekki yapısı böyleymiş dedim akışına bıraktım şimdi 15 günde 700 gram almış nasıl mutlu oluyorum bir bilseniz😊inşallah sizin bebişe de fayda edicek etmezse de canı sağolsun yeter ki😇