Zeyneppp95 Merhaba arkadaşlar bebeğim 25 günlük 2 gündür yemeklerden sonra kusuyor. Acaba çok mu veriyorum mamayı o yüzden mi çıkarıyor hasta olduğu için anlayamadım. Bide burundan da mamayı cikardi
Deletedmom297 Zeyneppp95 heee burnundan da geliyorsa gazi vardir kesinlikle. Reflu belirtisi olabilir. Bizimde oyleydi agizdan burundna fışkırarak gelirdi. Doktor gaz damlasina baslatmisti. Gazini iyice çıkartamıyorsunuzdur. Ilk kontrolunuzde doktorunuza bunu belirtin.
Linaidilmom Zeyneppp95 Benim kızım 15 günlük her emzirmem den sonra kusuyor. Emzik tutmadığı için o görevi benimle görüyor maalesef. Tok olsa da meme istiyor sonra çıkarıyor, doktor normal olduğunu söyledi bize.
mer_mer Zeyneppp95 bizimde aynı ya yedikten sonra ağzının kenarından cıkıyor aradada burnundan cıkıyor çok üzülüyorum gaz damlası başladık zinco umarım geçer yemesine rağmen hala aranıyor