Kızım 5 ay 21 günlük doğduğunda çok fazla belirgindi göz kayması vardı zamanla azaldı şimdi gözlerine bişey yaklastirdigi zaman içe doğru şaşılık var baya düzeldi kayma olmuyor ama hala var burun kokunun basık olmasından öyle gozukebilir diyor her yerde fakat aklıma takıldı bir kere doktoruna söyledim 6. Aya kadar normal dedi basina gelen varmı acaba